embriagada d’emocions

És difícil descriure com estic. Abans d’aquest moment, no m’havia trobat mai amb aquestes sensacions. A la vida, tens moments bons i feliços, per sort puc dir que sóc afortunada i n’he viscut molts d’aquests. En d’altres moments, per circumstàncies alienes a tu, et toca viure’n de més durs, i com aquest no els esculls els intentes passar el millor que pots i esperes a que tornin els bons.

Aquest moment és diferent,  he pres aquesta decisió, en un moment de la meva vida feliç, que valoro i m’omple molt. Gaudeixo molt de tot el que tinc aquí, la família, els amics, la feina, la ciutat, el barri, els hobbies …. I després de 4 anys negant-me a donar aquest pas, he tingut la necessitat de provar-ho, no per ell, sinó per mi. No m’he volgut quedar amb la sensació de frustració de no haver sigut capaç d’intentar-ho. Tinc molta curiositat i il·lusió per saber tot el que m’espera viure. Se que tinc moltes coses per descobrir i que m’ompliran tant com vulgui que m’omplin. De tot plegat, crec que el més complicat de tot no és deixar la motxilla preparada per emplenar-la de coses bones, sinó el que és dur és tenir-la que buidar de tot de coses bones.

– Emocions positives: il·lusió, aventura, descobriments, amor.

– Emocions negatives: pena, por, inseguretat, mandra.

En resum una combinació explosiva. Que en sortirà de tot això?. Ja tinc ganes de saber-ho.

3 Respuestas a “embriagada d’emocions

  1. Jo… no puc dir res, no tinc paraules…molta tristessa quan hi penso però a la vegada moltes ganes de que et vagi molt be. Barcelona sense tu ja no es el mateix. T’estimo

Responder

