La bienvenida del señor tiempo.

con viento y lluviaJa estic aquí …. El ‘senyor temps’ no m’ha rebut gaire bé: pluja i vent una combinació perfecta per no poder sortir al carrer.  Però agafem la part positiva … estic immersa en el mon dels blogs … hi ha tantes coses que es poden fer i desconec… estic intentant lligar el facebook amb el wordpress …. a veure si ho aconsegueixo abans que el ‘senyor temps’ em doni una tregua i em deixi sortir de casa.

3 Respuestas a “La bienvenida del señor tiempo.

  1. Ostres Anna!!! M’estic emocionant al llegir el que has escrit, de veritat tinc llàgrimes als ulls. Sempre he pensat que tenies “un punt” d’especial i llegint aquestes ratlles teves m’ho acabes de confirmar… em sento tan petita…. Tan a prop que tenim a gent meravellosa i tan lluny que estem, eh!
    VISCA LA COSINA MARCILLA!!
    Una abraçada
    Carme

Responder

